Game och förberedelser

Efter flera timmars non stop gejming lägger jag ner..för ett tag i alla fall. Är fast på ett ställe nu och kommer inte loss. Dumma "secret way to the submarine" för jag hittar den inte någonstans alls. Funderar på att se lite gossip girl ikväll kanske. Var sjukt länge sen och jag vill kunna prata med Mu om vad som händer, och nu ligger hon flera mil före så.

Imorrn ska jag fotas för
Kawaii design! Ska bli superkul men känner mig nästan lite nervös!

Nu har jag i alla fall kollat ut adressen till studion på eniro, jag har färgat om min lugg (eftersom jag tvättar den dagligen så går färgen ur mycket snabbare) dock känns mitt hår lite lagom orange. Som om jag straffas för att jag använde vermillion red en enda gång. Har aldrig haft det problemet innan, mitt hår brukar alltid fadea mot rosa men nu spelar det ingen roll vilken nyans jag använder. Bilr orange oavsett :(
I alla fall så ska jag kolla ifall jag har ett enfärgat linne här (inte så troligt) och lite olika strumpbyxor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback