Glad katt

Härlig dag idag med! Jobbade för sista dagen den här veckan, känns bara bättre och bättre. Fick träffa företagets vd idag med och hon var supertrevlig!

Efter jobbet mötte jag upp Charmy och Jonathan! Vi var och myste på Fröken Ohlson och bara chillade några timmar.

Aw so cute <3


Jag - lagom stel på caféet!


Lite mindre stel i hissen efter jobbet!

Resten av dagen har bara varit slapp. Massa office, lite dator, matlagning. Jag somnade lite innan med. Var så trött, nu känner jag mig dock superpigg. Vi tittar på office och äter glass med kolasås. Funderar på att läsa lite secrets sen, var tusen år sen jag gjorde det.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilket fantastiskt hår du har! Och vilken snygg färg.

Är det ditt riktiga eller är det extentions?



Grymt snyggt oavsett :)



Emma

Postat av: Jin

Hur känner du Jonathan!? O_o

2010-03-14 @ 01:54:50
Postat av: Cissi

Jin: Tja ja känner honom genom Essa

2010-03-14 @ 11:48:49
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback