Hår osv

Wii idag har jag varit och hämtat mitt blonda hår! Det ser väldigt fint ut, helt ärligt har jag inte packat upp det än men det ser inte riktigt lika ljust som jag ahde trorr. På bilderna gick der mer mot vitt än den här egentligen färgen men jag tycker fortfarande det ser bra ut. Funderar dock på att någongång i framtiden införskaffa riktigt vitt hår.

Ska ta lite bilder på det sen tänkte jag när jag orkar. Fick precis ett mail från odium om att mitt röda hår skickats idag så med lite tur för jag det på torsdag/innan torsdag och i så fall kan jag ha det på Alice i underlandet. Hoppas bara färgerna går bra ihop, är rädd att det ljusa ser lite för naturligt ut och eftersom det är syntet kan jag ju inte färga det. Men men, det blir nog bra ändå!

 


Kommentarer
Postat av: soot

länken tillåter obehöriga att hålla koll på ditt paket, bara så du vet. plus access till ditt kundnummer :o mjau btw.

2010-03-01 @ 19:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback