My deer ones :P


Var ute och matade rådjuren innan jag åkte till Sid, det var flera som kom ner och maten var helt slut så jag kunde inte låta dem svälta. Så fort jag gick ut sprang de iväg så klart, men två av dem stannade en bit bort och tittade på.
Så fort jag var klar och började gå mot huset igen kom en av dem gåeendes. Åh avd söt han var. Men väldigt rädd antar jag eftersom han inte vågade äta, han böjde huvudet men tittade upp igen, som på sin vakt, eftersom jag hade stannat en bit bort för att betrakta honom. Han gick runt lite och sen började han äta men ja tror jag sa mjau eller något och då blev han rädd och sprang iväg!



Hade på mig pappas stora stövlar och det var riktigt halt och svårt att ta sig fram. Självklart pappa som filmar, han och mamma stod och tittade på :P


Kommentarer
Postat av: Olga & Becca

Vilken rådjurhjälte du är! Det är så många rådjur som stykigt med detta år :( Jag har aldrig varit med om förut att man hittar döda rådjur i skogen när snön smälter bort! Hittat dlertalet :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback