Sid

Mysig fest hos Sid! Kom hem för någon timma sen och har passat på att tvätta håret och duscha och så eftersom jag stank rök :P Blir lätt så med fester man får röka inomhus på. Anyway massa jönköpingsbor där iaf! kanske folk man kommer träffa när jag själv bor där. Tyckte Sids lägenhet var jättefin och jag är verkligen imponerad av hans kreativitet. Ni skulles se hans bord. han hade gjort det skitsnyggt. Men man borde vant sig vid det här laget. Sid är en stjärna när det kommer till skapande, i promise. Hans texter tex, berör en på djupet.

Annars var Essa, Sibbe och Ellie med där, det var väl typ de ja kände, men de andra som var där verkade trevliga. So många glamrockare. Haha!


Essa och jag

Mjau! Jag i spegeln, hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback