slut på big mjau

Somnade på bussen mellan gbg oh borås och var givetvis supertrött och seg när jag steg av bussen 40 min innan jag skulle börj jobba. Tog en buss ner till södra och köpte en macka och tog bussen upp till McDonalds. Där var det rush (!) brukar aldrig vara det på dagarna när jag jobbar vanligtvis så det var nästan lite kul. Fanns saker att göra hela passet och vi fick in två bussar med små söta ungar under dagen. Och en beställning på hela 60 cheesburgare. Så mycket mat!
På Mcdonalds är det vår uppgift i kassan att ropa in till köket när någon av burgarna tar slut. Tex tar QP slut så ropar man det till köket så att dom uppmärksammar det och genast kan göra nya. Idag när big macen tog slut ropade jag "Slut på big Mjau" jättehögt. Kändes super pinsamt och Fajk bara tittade på mig och frågade var det var som var slut. Big mac sa ja då så klart. Haha, jag tror jag går och jamar lite väl mycket ibland :P

Ikväll blir det hemma-i-borås-kväll för första gången på en vecka. Känns nästan lite skönt att vara hemma på sitt eget rum i sin egen säng med sin egen fulla garderob istället för att ha allt i en resväska (fast det är verkligen inte sant, för jag sprider ut mig massa vart jag än sover) Fast finns ju dem ja saknar i Gbg med...<3

Imorn blir det troligtvis utflyttningsfest hos Sid. Han ska flytta till Jkpng. Ska bli trevligt att umgås med lite boråsare igen. Essa kommer osv så det kommer nog bli supermysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback