Vårkänslor

Klockan är halv tre och jag har varit uppe några timmar nu. Har hunnit duscha och surfa och fixa håret. Usch har ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll. Har en hel del av mina kläder i gbg som jag hade funderat på att ha :(
Håret blir iaf utsläppt och lockigt. Är nästan lite sugen på att ha loli ikväll, men en ganska neutral klänning och gå mer åt goth hållet. Men då tar man så mycket plats och det är kanske inte så bra när man ska på trång fest.

Ute är det solsken och fint. Känns som värsta våren. Funderar på att gå i trädgåden en stund sen. Se om det kommer några rådjur och se hur de förhåller sig till mig om jag står en bit bort. Sen kanske be Samuel fota mig lite. Fast får bli när jag är ombytt osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback