Working girl!

Jag älskar mitt kontor här på flexlife! Jag älskar att komma inspringandes precis innan jag börjar och kasta av mig jackan i fotöljen (gjorde det först för att ja inte hittade någon hängknapp men nu har det mest blivit "vana") och sätta mig vid datorn, ta upp telefon och block och papper och bara njuta av att ha ett så lungt jobb.

Idag har det inte vart mycket telefon utan istället har jag jobbat med lite research och nu det sista ett nyhetsbrev som vi ska skicka ut till kunder! Skulle egentligen jobbat till fyra idag men det blir bara till halv. Tror nästan jag gillar att jobba morgon mer även om det är tufft att komma upp så tidigt som klockan sju (!) men sen när man jobbat färdigt har man hela dagen kvar. Nu börjar jag redan känna mig stressad över att jag ska åka hem ikväll, men tar nog halv elva bussen så jag behöver ju egentligen inte stressa.

Mitt skrivbord är redan stökigt efter bara någon vecka här, post it lappar, häfften, pappershögar över hela bordet. Haha, och två datorer, men jag använder bara en så klart.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad jobbar du som? :o

2010-03-23 @ 15:12:42
Postat av: Miaka

Jag jobbar dels på Mcdonalds och dels på Flexlife! på flexlife är det mest kundhantering och på donken står ja i kassan

2010-03-24 @ 13:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback