Falla fritt

God morgon!
Sitter och äter frukost och lyssnar på Melissa Horn!

Den här låten kan jag inte relatera till så mycket förutom en liten rad av texten (02:18 i låten)

Hur högt ska jag skrika varje gång jag vill bli hörd.

 

Igår var jag med familjen i Gamlestan på ett möte med the house. Tror det är den mest karismatiska församlingen jag vart i någonsin. Eller i alla fall sen jag var riktigt liten. Folk var mega berörda och föll än dit än hit och nivån var mycket hög. Det var en man från USA som var där och predikade och bad för sjuka. Men lovsången var väldigt bra! Fast väldigt vild. Jag kan ju vara lite skepiskt mot såna oerhört karismatiska möten. Det blirr lätt till något andligt rus som liksom går över när man kommer hem. Inte alltid men för många. Och då känner man sig oerhört tom när den där stämmningen släpper. Men men på det hela var det en ganska intressant kväll. Annars firade vi mors dag igår. Var och åt på jensens och hade det mysigt.

 

Idag ska jag in till gbg en sväng på eftermiddagen. Har lite småsaker att handla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback