Göteborg

Wiii!
Har haft en supertrevlig dag i Gbg med Samme.
En del shopping och mat på McDonalds :D Kan inte rikigt bli bättre!
Köpte bred svart eltejp och ett linne. Tänkte pyssla lite med det ikväll hade jag tänkt. Och så var det ju det här med att färga hår...hm...Känns som jag bara skjuter upp det. Men det är ju inte precis någon brådska. Senare blir det nog lite gejm tror jag men just nu behöver jag bara vara. Känner mig sliten och trött  i själen.
Hade tänkt ta massa bilder i Gbg men det blev självklart inte av. var jättenöjd med mitt hår och outfiten idag så det var ju typiskt att jag glömde av det, men men det kommer fler tillfällen. Har i alla fall hittat laddaren till kameran så nu kan jag ju börja ta bilder med den igen + att jag kan lägga över bilder från mobilen. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback