Impossible

Det här är i princip omöjligt.
Efter många om och men lyckades jag ta mig över till den andra sidan. trodde allt skulle vara frid och fröjd då men nej, då visar det sig att dom följer efter en ändå, man ska in i ett rum och blocka dörren med en klocka och det är i princeip omöjligt. Jag vet inte hur mycket tid jag lagt ner på det här nu. Det är inte kul, önskar det hade funnits svårighetsgrader så jag kunde tagit något enklare, det är inte kul att behöva göra om samma scenario om och om igen på det här sättet.

Tror jag måste ta en paus nu. Typ umgås lite med mammi som är hemma från Sthlm eller så. Kan spela mer senare ikväll :D Då banne mig ska jag klara det här.

Kommentarer
Postat av: Nea

sv: Jag brukar använda björntråd, då den e lite tjockare/hållbarare men hade ingen hemma nu sisst så tog vanlig halsbands tråd, haha du vet sådan där som fanns på typ fritids när man var liten, knyter man den dubbelt så fungerar det också bra :)

Postat av: MFQ/Luna

Jag vet PRECIS hur det är, det var av den anledningen jag ledsnade på att spela! Just den här biten är sjukt svår att ta sig igenom, och man blir bara irriterad och arg på det >_<

2010-05-25 @ 23:39:10
URL: http://myfairyqueen.blogg.se/
Postat av: Vickan

Haha du är väl för söt! Spel är frustrerande ibland. :/



Jag tog 600 kr för bilden. Den ska vara på framsidan på ett program till något nytt kursprogram som börjar i höst. Vet inte mycket mer än så. Men det är ju klart jättekul att hon gillade bilden, speciellt eftersom den är så gammal och jag själv inte var speciellt nöjd med den.

2010-05-26 @ 23:27:55
URL: http://kattskratt.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hmm, av någon anledning kan jag inte kommentera inlägget över, så kommenterar här då! Jag skulle vänta med att byta piercingen, skulle ha i den några veckor till i alla fall. Är så jobbigt när den inte läker så det är dumt att riskera något ^^

2010-05-27 @ 10:31:10
Postat av: Bob

vilket spel? :O

2010-05-28 @ 18:42:54
Postat av: MIaka

Sv: Bob, det är call of cthulhu dark corners of the earth, xbox

2010-05-29 @ 11:56:26
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback