Mitsukai ´n´ Miaka

Kom ganska nyss hem från en helt underbart mysig dag med min favo Anna!
Blev en hel del dansmatta och jag fullkommligt SÖG!!! Men nu var det ju ett tag sedan jag spelade så det var kanske inte så konstigt. Efter en timmas spelande gick det dock lite bättre, jag fick D istället för E i rank på flera låtar :D
Sen blev det lite shopping på willys. Glass, dricka och kakor och GODIS. Hm undrar om vi setts någongång utan att köpa godis. Vi är ganska bra på det där.
Bianca var med och myste så klart, blev en del promenerande och snack om allt från sjukhus, piercingar och hårfärg. Känns som vi har ganska mycket gemensamt! Nån timma innan jag åkte satte vi oss och kollade på gamla bilder från när Anna var liten. SÅ SÖT!!! Sen hade hon också framkallat bilder på oss från förra gången vi sågs, gullunge är vad hon är. De åker direkt från väskan upp på garderoben sen^^

Nu har jag precis lagat lite mat och överväger om jag ska sätta i ett nytt smycke i min navel eller inte? Är rädd att det kommer bli sämre om jag gör det eftersom jag råkade fastna i "nåt" en natt för ett tag sen och det blödde en del, men samtidigt känns det som att eftersom det här smycket är så stort/långt så har det en tendes att lägga sig sig åt ena hållet hela tiden, hade jag ett mindre så känns det som om det skulle sitta mer fast om ni förstår vad jag menar.

Bilder frn idag kommer när jag får från Anna, glömde min kamera tyvärr. Blev lite stressigt precis när jag skulle åka hemifrån. Lyckades ha sönder ett av mina favo hårsmycken och sprang runt och letade lim lite fööör länge.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback