Morning

God morgon allihopa!
Vaknade helt spontant klockan tio över sex idag och kände mig både pigg och supertrött på samma gång. Var lite sugen på att gå men hade ändå absolut ingenting att göra så jag somnade om och vaknade runt elva. Hyffsat tidigt för att vara mig ändå.

Tänkte ha det lite slappt och mysigt nu några timmat fram över. Samuel sover så jag tänkte färga och tvätta lite extensions, göra en ansiktsmask, peela mig osv. När jag var yngre brukade jag ofta göra egna hår och ansiktsmasker. Jag fick en liten bok om det en jul och sen blev jag helt hooked. Kommer fortfarande ihåg att havre, youghurt, olivolja, banan och ägg användes flititgt. Men när jag använde banan första gången blev det katafstrof. Jag hade gjort en hårmask som skulle sitta i drygt en timma. Största delen bestod av en banan som jag mosat. När jag sen tvättade ur den så gick det mesta av bananen inte ut. Den hade liksom blivit till klumpar i mitt hår som i princip var omöjliga att få ut. Så det slutade med att jag fick ta ut den förlägningen. Den var dock väldigt sliten så det var inte hela världen. Men men, det vore lite mysigt att försöka sig på något idag igen. I håret tar jag nog någon av mina vanliga inpackningar, men för ansiktet kanske?

Igår skulle jag köpa ett puder från stargazer men precis då dog vårt internet och när jag uppdaterade sidan visade det sig att jag köpt två. Jag hade verkligen inte lust att lägga ut dubbelt just nu så jag mailade och frågade säljaren om han kunde dra tillbaka det ena köptet. Förväntade mig att han inte skulle vilja göra det, men hade fått mail nu, tidigt på morgonen, om att han canclat den ena. Sånt blir man glad av. Blir lika förvånad varje gång jag blir bra bemött av försöljare utomlands. Förväntar mig att alla ska vara lika kassa som
bodyjewelleryshop
Jag har ju som sagt adrig blivit så illa bemött som jag blivit av dom. och detta är ändå vid två olika tillfällen. I alla fall så har jag hört att det pudret ska vara ganska bra. Köpte deras ljusaste, i lösform. Har blivit helt hooked på det. Det verkligen så mycket bättre än puder i kakform.

 

Väntar även på de här sötnosarna. Älskar verkligen att ha armvärmare men kom på härromdagen att jag inte har så många kvar/flera är gamla och out of style (det vill säga det var såna ja hade på högstadiet och de är i neonfärger eller med konstiga mönster) Men visst var dom här söta? Är väldigt svag för stjärnor! Valde mellan dem och ett par med döskallar men de kändes lite tråkigare. Det är ju desutom lättare att få tag på saker med döskalletryck eftersom det alltid verkar vara på modet.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Armvärmarna var verkligen helt underbart fina! Vart kommer dom ifrån?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback