Red queen

Hjälp vad dålig jag har vart på att uppdatera.
I alla fall så har jag vart med på den där modevisningen med alice i underlandet inspirerad kollektion idag :D
Eller första visningen i alla fall. Det gick jättebra och var superkul. Väldigt kul att få gå in i rollen som Red Queen tycker jag. Är ju van vid att gå som ganska snäll och söt på catwalken så det var kul att få spela lite evil med. Kvällens visning är stora höjdpunken så det blir nog spännande.

Just nu håller jag på att laga lite mat. Har Karino coh Evelina här och de sitter och spelar street fighter. ^^ Karin ska sova här så ikväll ska vi äta massa godis och se film.

Igår var Marcus här och vi spelade Call of Cathulu och käkade natchos med smält dipp. Så sjukt gott och mysigt. Ser verkiligen fram emot mer Cathulu verkar vara en väldigt bra story.

Har tyvärr inga bilder för jag har bara använt min mobilkamera och det har blivit fel på den, så även om bilder, filmen, musik ligger på minneskortet så hittar in mobilen det. Så sjukt irriterande eftersom jag inte kan lägga över något på datorn alls. Måste fixa det så fort som möjligt.

Nu ska jag fixa mer med maten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback