sad

Gha råkade klippa min lugg på tok för kort!!!!
Jag vet att jag inte passar i kort lugg, det passar inte mitt ansikte, i alla fall inte när jag
  • Har så pass smal lugg som jag har. Den är liksom smalare än mitt ansikte
  • Har så markerade ögonbryn. De är väldigt mörka jämfört med min hårfärg och jag kan inte noppas (!) Har aldrig gjort det i hela mitt liv. Hm, kanske borde be Bunny om hjälp med det i alla fall.
Så nu är det bara att vänta på att luggen växer ut. Eller kanske ha sidbena? då vet jag i alla fall att det inte blir en så skarp och markant skillnad medllan färg och bryn. Ja ja, vi får se.

Imorrn blir det i alla fall mys hos Svanis. Kommer nog bli toppen.

Usch pratade precis med Ammi nu för sista gången. Klockan halv sju sätter hon sig på ett plan och försvinner. Känns sorgligt. Fast inte på samma sätt som när hon flyttade första gången. Till Gran canaria. Då vet jag att jag knappt ville åka ifrån henne. Vi hade vart ute på monochrome och jag hade sovit över hos henne och mamma kom och hämtade mig på morgonen och jag grät så fort jag satte mig i bilen. Men nu är jag van på ett helt annat sätt. Plus att jag vet att hon finns där även om hon är i ett helt annat land. Så håller vi ändå kontakten och älskar varandra och allt det där. Fick ett jättefint brythjärta av henne som hon hade köpt i Sydafrika. OCH ett par skitsnygga skor. Mm, i like. Ska lägga upp bild på dom snarast möjligen!

Nu ska jag snart hoppa i säng. Ska åka md tåget halv elva så ja måste gå upp ganska tidigt :S

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Aw, minns kvällen på Mono innan Ammi åkte, det var så sorgligt ;/

2010-05-16 @ 02:21:29
Postat av: Ammi

Baby baby! Amster finns alltid här, var hon än är i världen. Och hon vet att Cissi alltid finns där med låååånga mail <3 Ser fram emot ett ganska snart! Puss <3<3

Postat av: Althea

Sv; Men är det helt säkert att du ska behålla ditt hår då, och inte ge de till mig istället? ^^

2010-05-17 @ 20:01:22
URL: http://rockerland.blogg.se/
Postat av: Denise

Hejsan, fin blogg du har där! :)

Hur har din dag varit?

2010-05-17 @ 21:04:45
URL: http://dsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback