Värmen

Phu vilken varm och intensiv dag på jobbet det har varit.
Hade inte världens bästa morgon när jag insåg att jag började halv och inte kvart i. Då var klockan 11. Jag skulle börja om en halvtimma. Lagom svårt att ta sig ner på en halvtimma men jag hann faktiskt :D
Runt tolv blev det världens rush och vi hade kö ner till dörren. Nu är det högsäsong på McDonalds. Från och med nu kommer dagarna se ut så här. Jag har haft tur som jobbat så mycket under lågsäsong och sluppit stressen. Nu känner jag mig nästan lite glad för att jag mest har kvällstider i juni. Det är så mycket lugnare på kvällen.

Gick hem efter jobbet istället för att ta bussen. Det var hur varmt som helst, jag orkade nästan inte gå hem, var helt plaskblöt på ryggen och fick kasta mig in i duschen. Nu sitter jag här och betalar lite räkningar. har sammanlagt 800 kr att betala och jag får ut 200 från mcdonalds. Mer än jag trodde faktiskt. jga hade räknat med max 1700 så jag är nöjd.

Usch var irriterad jag är på csn, fick en påminnelseavgift på 200!!! 200 kr är asmycket för mig, fattar inte hur man kan ta så mycket för en påminnelse. Visst jag kan förstå att det ska svida lite om man glömmer bort, men det räcker med kanske 50-100 kr för att man ska lära sig läxan.  I alla fall så fick jag med veta att de sänkt min årsavgift till 1300 kr. Det kändes som en sten som lättade från mina axlar, jag skulle betalat 2000 nu i maj och det är inte en chans att jag skulle klarat av det. Årsavgiften är nu redan inbetald eftersom jag betalade 2000 i mars.

Kommentarer
Postat av: Bumbi

Nice blog. BLir det några festivaler för dig i sommar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback