Kvällsupdate

Nu har jag precis tvättat håret och lyssnar på Verkligheten i p3. Det handlar om en kille som dog när han målade graffiti på en tunnelbana. Så sjukt sorgligt. Jag tycker ganska mycket om graffiti. Om det är snyggt tycker jag tom väldigt mycket om det. Förstår inte folk som inte tycker att det är konst. Så klart det är konst, det är ju kreativt skapande. Men givetvis förstår jag att alla inte uppskattar det.

Det har gått ganska bra med tanden. Visst jag blöder en del, och det gör ont och det var svårt att äta men det går. Givetvis går det.
Tror det blir hem till Gbg imorn. Pappa har erbjudit sig att köra mig till Gråbo, till praktiken, och ta svägen förbi mig för att hämta lite saker. Jag ska sova hos Johannes! Win, det komemr bli så kul tror jag. Vi ska ju vara ute på stan på Gråbo för att dela ut korv på kvällen osv. Känns dock lite tight med tid på lördagen eftersom det är en hel del som behöver fixas, handla, städa, pynta, fixa sig osv inför lördagsmyset hemma hos oss.


Jag just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback