Lugg

Just i detta skrivanded nu har jag 37 hp och är alltså berättigad studiemedel!!!
Men det lär väl ta några veckor till innan jag ser röken av några pengar. Betyget måste regrisreras, beslut ska tas osv. Men nu har jag fixat det. Den muntliga redovisningen med John gick jättebra! Så nu har jag bara två uppgifter kvar på Kortebo och det är i dogmatik. Ska försöka fixa det i vår tror jag.

Är i alla fall hemma i Borås nu. Vi ska laga mat och se film och ha det mysigt kväll. Känns lite skönt att vara hemma faktiskt. Imorn blir det Danmark, Louisiana. Ska verkligen bli trevligt. Jag tycker om Danmark.
Fick en jättemysig stickad tröja av mamma med! Ska nog ha den imorn hade jag tänkt. Och så har jag hittat världens snyggaste jacka. Jag bara måste ha den! Men det får väl bli när jag har pengar om den finns kvar. Kan tänka mig att den försvinner ganska snabbt i min storlek.

Åh vet mi föresten, jag tror jag har bestämt mig för att spara ut min lugg :O Har ju haft lugg så länge jag kan komma ihåg. Har ibland gjort några halvhjärtade försök att spara ut men har oftast glömt av det eller tröttnat. Jag har alltid älskat att ha lugg och det har passat mig och min stil men nu känner ja att jag verkligen vill veta hur det är att ha en lugg som är lika lång som resten av håret, eller i alla fall så lång att man kan ha mittbena eller sidbena. Så jag tänkte jag skulle ge det ett ärligt försök. Dock lite dumt att jag klippte den sjukt kort nu i veckan bara :( Det kommer nog ta sin lila tid innan den är utväxt.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh vad kul att du äntligen kommer få ditt CSN, grattis! :D Och vad kul med Danmark och Louisiana, älskar det muséet.



Och ah, nu ser jag din nya design även i Google Chrome!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback