Night-time

Hade verkligen sjuukt underbar dag igår!
Ingen praktik så jag sov till halv tolv. Sen en snabbis på Nordstan och fixa sig inför Kawaiis invigningsfest! Det var så sjukt mycket människor där och de bjöd på massa massa godsaker. Eftersom jag inte skulle handla något och de var så trångt grattade jag mest Jennie till de nya lokalerna och kollade igenom sortimentet. Är ett och annat jag är sugen på måste jag erkänna. Var i alla fall massa söta människor där.

Sen hade vi en sjukt mysig förfest med massa härliga människor! Bunny hade köpt rosa cider till oss som var jättegod och vi åt pizza och bara hade det jättetrevligt. Sen synthcave var awesome! Blev verkligen girls night out + Björn, eftersom varken Soot eller Joakim följde med ut. Men det var massa snygga människor och bra musik och mest aweseome lokal för fest. Jag älskar verkligen att festa på berget. Känns så himle hemtrevligt på något sätt.

Men det var väldigt jobbigt att gå upp på morgonen sen. Kanske somnade runt fyra och sen skulle jag upp till Borås för att jobba på McDonalds. Hade dock ett väligt soft pass. Carol var snäll och lät mig sitta i ettan :D Halva passet tog jag bara emot betalning och resten av tiden satt jag själv. Var skönt att det bara var fyra timmar. Imorn ska jag jobba sju och en halv timma och det känns jättejobbigt. Främst för att jag ska tillbaka till Göteborg sen på kvällen. Har en avi som väntar på mig där.

Gha, har jobbat massa med att fixa e-leg utan att lyxas. Så himla jobbigt. Så det får bli till att skicka in per post i alla fall. Kommer ta mycket längre tid men men det finns inget annat jag kan göra just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback