Pic post!

Så nu har jag vilat lite.
Ätit riskaka, färgat om luggen (som var mer eller mindre rosa efter att jag hade tvättat håret) pillat lite med bilderna vi tog på lägret osv.

Tänkte visa några av dem i alla fall. Tyvärr har jag inga bilder alls från den spexkvällen. Jag och Vickan höll i en jätterolig tävling som heter Tippen. Det är som en tipspromenad fast utan promenaden. Ungdommarna fick svara på frågor om oss ledare. Ex på frågor var: Vem är mest blåst? a, cissi, b Vickan, C Martin osv. De dom inte visste var att facit skulle avgöras genom enklare tävlingar för varje fråga. Som tex frågan vem är mest puckad? Den avgjordes genom att tre av ledaran fick halsa en pucko, den som var klar först var mest pucko, i det här fallet Martin, och de som hade ringat in Martin fick rätt på den frågan! Efteråt var det jättemånga som sa att de hade tyckt det var jobbigt att svara eftersom frågorna i viss mån var ganska elaka. De visste ju inget om de kommande små tävligarna :D
Men jag hoppas Andreas tog några bilder. Jag och Vixis kom indansande till My Cool och fick hoppa runt en stund på scenen innan vi drog igång. Måste erkänna att jag trivdes väääldigt bra och kände mig väldigt trygg på scenen!


På väg! Notera att Simeon är den enda som tittar in i kameran



Älskar den här toppen! Den är verkligen så himla mysig, tyget är hur nice som helst!


Vixis!

Fick inte ha med Vickans ansikte på den här bilden men man kan väl säga att vi var lite väl trötta, glada och flummiga när vi väl hade kommit fram efter den långa resan.

På lördagen hade vi vårat tjejmys och jag måste erkänna att det var riktigt lyckat!

Vi hade ansiktsmasker som innehöll choklad. Det luktade verkligen hur gott som helst. Man ville bara äta upp det. Kändes väldigt fräscht med. Finns att köpa på H&M för en tjuga!

Pretty girls!


Hemresa!
Vi satt framför Gustav och Simeon! Blev en hel del mjauande och snack om I Annelie! Och en hel del annat med för den delen. Åh vissa ungar är bara så söta så man vill äta upp dom :D

Kommentarer
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Underbaaaart hår, älskar rött hår :D

Postat av: julia Edwardh :D

värkligen lyckat läger(Y)

btw, jätte snygg blogg!!!

2010-10-24 @ 00:26:36
URL: http://juhuliah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback