Would you kindly


Jag älskar den här bilden! Bunny som fixat den så klart. Det var en riktigt kul fotografering och det blir ju extra kul när man blir nöjd med resultatet! Blir dock galet pepp på att spela Bioshock varje gång jag ser den! Ja, alla ni som spelat bioshock fattar vad jag menar. Har ni inte spelat det - gör det. Det är det bästa spelet i världen.
Har btw bett Vixs fixa en ny blogg design med den här bildern som header! Så det kommer väl så snarast. Ska bli spännande!
Nån mer än jag som gillar bdbs utsmyckning med söta små fladdermös och gravstenar? Jag önskar man kunde ha det året om!

Kommentarer
Postat av: Grodan

Snygging :D

Postat av: Linda

Sv varsegod(: jaså jag köpte ju hela packetet som du såg på bilden på åhlens så är vitt och svart limm me så ja behöver ju inte bara köpa de. och så har ja hittills bara tagit på de på morgonen och tar bort de på kvällen och sätter tillbaka de i packetet;P och bara återanvänder för de sitter inte så jätte bra de sitter lite löst på kanten oxå och vet inte om ja vågar sova me dom^^

2010-10-30 @ 15:02:30
URL: http://lindismalmis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback