Beauty box

Phu där var dagen reviews avklarade.
Det tar sin lilla tid. Dessa tre tog över en timma att skriva.
Nu mår jag mycket bätte. Runt fem tiden hade jag bara lite lagom ont i magen så jag åkte ner till stan för att hämta min beauty box. Hon som jag hade pratat med var inte kvar men hade lämnat boxen framme i kassan och lämnat en lapp som det tom stod Cecila på! Och så stod det att jag skulle få köpa den för 50 kr! Seriöst hur billigt är inte det. Den kostade ju 260 kr från början. Jag är såå nöjd och har ställt in den på nattuksbordet nu, fullproppad av massa smycken!



På Lindex hade de rea på leggings så jag köpte ett till par. Shame on me. Jag som inte ens gillar leggings :O
Nej men jag måste erkänna att jag verkligen fattar tjusningen med det nu!
Åkte hem och möttes av Vixis nybakade ost och skinkpaj. Åh det var ljuvligt gott, hade ju inte ätit på hela dagen.

Tittade på första avsnittet av Gossip Girl säsong 4. Spoiler, läs inte om du inte sett slutet på säsong tre!
Jag grät som ett djur i slutet på sista avsnittet. Det var så oerhört starkt. Särskilt den scenen när Chuck skulle fria till Blair. Sen när han blev skjuten vart jag mållös. Jag var lite osäker på om han skulle försvinna ur serien nu men det hade verkligen inte känts bra så jag är glad att han överlevde.

Kan inte låta bli att sakna en viss tjej när jag ser den serien. Det är jobbigt med de där små sakerna i livet som påminner om henne. Det är inte alltid lätt att ha förlorat en av sina bästa vänner. Det är precis vid tillfällen som denns som jag hade velat ringa och prata om Blairs underbara outfit i början på avsinttet eller om barnet verkligen är Dans eller inte.

Imorn blir det skola och sen ska jag och Bunny och Vixs gå på Kimono fusion! Sen på kvällen blir det u-church hos Josh och Jesper! Ska verkligen bli spännande att se hur de bor!!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hade fuskat och läst att Chuck inte skulle dö, haha ^^

Postat av: Sabina

Yay vilken tur att Chuck lever :D

2010-09-30 @ 23:05:15
URL: http://sabinabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback