Change


Vickan kände att hon behövde en förnyelse så vi färgade och klippte hennes hår! Coolt va?

Nä, skämt åsido. Hade en megamysig kväll hos Bunny och Joakim med snack, tacos och TV! På bussen hem hittade jag en mössa som jag tänkte jag skulle lämna in till chaufören. Fråga mig inte varför, för jag hatar i vanliga fall att ta i saker som inte är mina som ligger ute. Men det var väl något infall jag fick. Orkade inte gå fram med en gång utan tänkte ta det när jag skulle gå av. Av någon anledning blev inte fallet så, var väl lite tankspridd när bussen väl stannade så jag gick av och upptäckte att jag höll mössan i handen. La ner den i väskan och gick hem. Väl hemma upptäckte jag att det låg en peruk i den. Hur random är inte det? Jag hoppas verkligen inte det var en dyr, typ en liten tants peruk eller så. Kändes både sorgligt och roligt på samma gång :P

Bokis imorn! Wii! har precis bestämt kläder! Blir Svart jsk med empire waist, utan skjorta under, det är fööör varmt där inne för att jag ska palla det. Randiga strumpbyxor, husväskan och nån rosett i håret tänkte jag. Lite lagom uppklätt sådär! Tänkte locka håret med tror jag nog. Det jobbigaste är att jag inte kan ha högklackat!! hade velat ha mina rhs eller nåt sånt men jag får gå med mina ballerina skor och de känns inte så lolivänliga. Visst det finns ballerina skor som absolut går med lolita men dessa är lite för plain tycker jag.

Nej nu blir det dusch och sen säng. Det snurrar i min skalle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback