Dag 10

Fick även hem ett rekpaket idag med. Rek måste man alltid hämta ut någonstans. Det kommer aldrig till brevlådan. Tror det har något att göra med någon garati att göra. Men i alla fall.

Det jag fick hem var en stickad långärmad lite längre kofta. Perfekt nu till hösten! Jag har ju suttit och små frusit lite på lektionerna och insett att jag har lite dåligt med koftor och sånt och det är ju så mysigt med stickat på hösten så det fick bli en randig sötsak. Inte den finaste i världen kanske, men lagom mysig. jag gillar randigt. Det jag gillar bäst är att den är så lång att man faktiskt kan ha den med enbart leggings om man skulle vilja.

Jag köpte den från
Whisper avenue en söt tjejstore som främst säljer kläder, smycken, väskor skor men även lite sått till trädgård och hem. De har ett ganska brett sortiment och jag kan rekomendera dem. Tröjan kostade 90 kr och frakten var gratis så det var verkligen ett värt köp.

Hm inser nu att jag inte tog någon bild innan, orkar inte göra det nu men lägger i alla fall upp stockbilden.

Jag tycker dock att den här ser svart vit ut ut på bilden men i verkligheten var den svart grå, det spelar ju egentligen inte någon jättestor roll men kändes liite tråkigt.

  • Pris: fem av fem
  • Frakt: Tio dagar. Som jag sagt innan så är det precis lagom
  • Fraktpris: GRATIS! Älskar gratis frakt
  • Service: Tröjan skickades samma dag som jag betalade. Det är bra service!
  • Kvalité: Verkar vara jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback