Dag 17


Så nu har jag fått hem min sista vara från Sellerbible.
En av klänningarna ville de inte skicka till mig för de hade bytt leverantör och de tyckte kvalitén var för låg så jag fick pengarna tillbaka så det här är sista saken men det är nog inte sista gången jag beställer från dom! Deras kundservice är helt outstanding. Så förstående snälla och de ville verkligen mitt bästa!

Det här var enda kjolen jag beställde och jag är mycket nöjd med den. Det är verkligen min stil. Den har ett brett band i midjan som man kan dra ut ganska långt. Påminner lite om det som sålts både på Gina och Lindex från och till. Den är nog tänkt att ha som en midjekjol men jag är lite för lång för det, den är way to short för att man ska kunna ha den i midjan med min längd men tack vare resårbandet så kan man även ha den på höfterna eller strax ovan.


Det här är stockbilden.

Mina bilder. Lite dåligt ljus men det får duga.
Kan väl säga att kjolen ser lite "tynger" ut på stockbilden men ärligt så är jag mer nöjd med hur den var. Den är kanske liiite för genomskinlig. I alla fall det sista lagret som inte har något mer tyg under sig, tyger i sig är väldigt tunt. Men eftersom kjolen bara kostade 50 kr så är jag nöjd.

  • Pris: Fem av fem
  • Frakt: Jag betalade den 12 men kjolen skickades inte förens den 20 vilket egentligen är alldelels för lång tid men eftersom jag har fullt förtroende för sellerbible så är det lugnt. Kjolen kom ju sen hem på bara 9 dagar.
  • Fraktpris: En halv dollar.
  • Service: Strålande! Det har varit ett nöje att ha med dessa människor att göra. Så snälla och alltid måna om att jag ska vara nöjd.
  • Kvalité: Skulle väl säga att de är lite lägre än H&M kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback