Dag 6

Fick även hem leggingsen jag köpte förra veckan!
Fick hem denna på bara 6 dagar!! Det är rekord för att vara från ebay! Jag är supernöjd måste jag säga!

Med tanke på att dessa bara kostade 8 dollar (ca 55 kr) så var jag lite orolig över hur de skulle se ut men jag måste säga att de är skitnsygga och sitter som ett second skin på mig! Mina ben är liite för långa bara så grenen hanmnar lite för långt ner men det kommer ju inte synas när man har klänning till eller så.

Köpte dem från
OUS Factory som är en store med allt ifrån underkläder till iphone skal till smink till djurtillbehör. De har billiga priser och nästan free shipping på allt!


Inte världens bästa bilder men de kom i alla fall i en liten påse med bild på.

  • Pris: Fem av fem
  • Frakt: Som sagt, bara sex dagar, jag är helt amazed!
  • Fraktpris: Gratis!
  • Service: Har inte haft några problem alls.
  • Kvalité: Ungefär samma som på Lindex och Gina, fast där kostar ett par såna här runt 200-300 kr (Vilket jag verkligen tycker är ett överpris) Så kvalitén är det inget fel på alls. Tycker att alla som vill ha leggings borde kolla in ebay först för det finns riktiga kap att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback