Dag 9

Idag fick jag hem en av mina klänningar som jag beställde från sellerbible!
Av någon anledning så har de valt att dela upp min beställning på tre och i första paketet kom en utav klänningarna hem.

Jag har vart lite orolig över kvalitén eftersom jag inte beställt därifrån innan och så men jag är nöjd. För det priset är jag verkligen jättenöjd!

Vill ni se stockbilden finns den
här

Toppen var väldigt lik den på bilden, i princip identisk, dock hade jag räknat med lite mer stretchigt tyg än vad det var så den är väldigt tight just över höfterna och blir lite pösigare vid midjan men det är väl det enda som är negativt.

  • Pris: Fem av fem stjärnor.
  • Frakt: Varan kom hem på nio dagar, något jag är meganöjd med! Hade verkligen räknat med att det skulle ta mycket längre tid så jag blev verkligen överraskad när jag fattade vad det var i paketet!
  • Fraktpris: 0.5 dollar. Det är ju verkligen billigt, sen tänk bara på hur fort det kom hem!
  • Service: Bara bra, har ju inte haft några komplikationer men kommunikationen har flutit på bra.
  • Kvalité: Givetvis inte toppkvalité men verkligen värt att lägga pengarna på!
Sellebible säljer stora mängder kläder, smycken, väskor och skor men även hur mycket annat som helst som tillbehör till mobiler, spelkonsoler, djurtillbhör m.m. Kan inte säga något om kvalitén på det övriga sakerna men absolut värt att kolla in för klädernas skull. Vi får väl se hur kvalitén är på de andra sakerna men med denna är jag verkligen nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback