Dag 9

Nu har jag fått hem första av de 21 (vet att det var 20 innan men blev en sista sak till i listan, allt annat jag kommer köpa på ebay hädanefter kommer inte vara med.

I alla fall, första saken jag fick hem var en rulle med knappt två m sidenband! Priset var endast 1 dollar, så runt 7.50 kr. Sidenbandet är 2.2 cm brett och kom som sagt i en rulle.

Jag betalde den 11 och varan skickades den 13. Helt ok enligt mig. Givetvis finns det de sakerna som postas samma dag men två dagar efter är som sagt bra. Varan kom hem idag, alltså nio dagar senare. För att vara skickat från Hong Kong så är det en bra tid tycker jag, ibland har jag fått vänta upp till + 30 dagar men det är ganska ovanligt.
Jag har inte haft nåra som helst komplikationer med säljaren så jag kan inte säga något egentligen om kundservicen. Men eftersom jag inte haft några problem med dem så jag ger dem bara plus.

Feifan Collection säljer alla möjliga typer av söta sidenband, andra band, rosetter, knappar och andra söta saker. De verkar ha gratis frakt på det mesta och är verkligen värda att kolla in!

Finns inte så mycket mer att säga. Det hela ser bra ut.

Min bild till vänster och stockbilden från hemsidan!
  • PRIS: 5 av 5 stjärnor. Jag menar sju kronor är ju inget!
  • FRAKT: 5 av 5 stjärnor. Är frakten gratis är det nästan automatiskt fem stjärnor även om man får vänta länge på varan. 9 dagar var kort tid tycker jag
  • SERVICE: Kan inte säga något direkt men tycker de sköt sig utmärkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback