Fot

Åh dumma dumma mig skadade foten innan :(
Var precis efter u-church, vi skulle gå och det var ett litet hål i marken och jag lyckades knäcka till foten och vristen. Gjorde ont med en gång men inte så ont sen ju mer jag gick på den desto ondare gjorde det och när vi nästan var hemma kunde jag i princip inte stödja min på foten.
Känns jättejobbigt för det blir antagligen akuten imorn och sen ingen praktik.
Men det blir i alla fall Borås i helgen, måste ta mig hem till familjen. Ska ju jobba (vill absolut inte missa jobb) och plugga och sånt. Får lite panik.

I alla fall så har dagen annars vart mysig. Höll på att inte komma upp alls till skolan men fick tvinga mig upp, detta resulterade i att vi kom försent till skolan. Lektionen var underbar som vanligt, håller med Vickan "Jag önskar att det här året aldrig tar slut"
Sen åkte vi ner på stan, var lite bas-saker som behövde införskaffas. Senare på kvällen u-church. Vi var bara fem pers och det kändes nästan lite som förr i tiden. Var i alla fall jättemysigt. Kändes nästan lite nostalgiskt att vara där, har ju inte vart på Cafét på hela sommaren.

Nu är det i alla fall dags att sova

cutiepie!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Oh vad jobbigt att du har skadat foten när du ska arbeta och allt "/ hoppas att de läker fort!

Postat av: Vickan

åh den låten! Mikael spelade den Heeela tiden i Säffle när vi tog körkort!

2010-09-10 @ 11:31:40
URL: http://kattskratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback