Life life life

Phu vilken intensiv dag det har varit idag!
Först skola. Försov mig lite men det gick bra ändå. Vixis och jag hade våra heta "this is what a feminist looks like" på oss! Sen åkte vi hem för att hämta min beauty box från papeteriet och åkte ner till stan. Vickan kollade på lite jackor och köpte en jättesöt klänning på Gina. Ja lämnade in min box och ska få en ny på onsdag. Mamma köpte ju ett superfint smyckeskrin till mig på mässan men spegeln var trasig :( behöver verkligen något ordenligt för den lilla jag har rymmer nästan inget, har lite småboxar från papeteriet men den som mamma köpte nu var outstanding. Kommer se sååå snyggt ut när den väl är på plats. Tänkte ha den på nattduksbordet, den kommer ta upp hälften av bordet typ vilket är bra för då kan jag inte använda det som avlastningsyta som jag gjort fram tills nu.
Sen åkte vi upp till bibblan och lämnade böcker. Sen hem igen för att hämta inköpslista till storhandlingen.
Nu har jag ett icakort :O vuxenpoäng säger jag bara! Vickan skaffade självscan så det gick väldigt smidigt att handla. men hjälp vad dyrt det är att handla! över 1200 kr! Men nu hoppas jag det inte blir så mycket mer handling. Visst, saker som bröd, mjöl och fil kommer vi få köpa en hel del av men när det kommer till kött och sånt har vi så det klarar oss.

Sen åkte vi hem och lämnade in saker och gick ner till tempo för att hämta ut paket. Känns som det börjar gå framåt med min ebay list. Bara 16 saker kvar nu! Inte jättemycket kläder utan mest smycken och sånt kvar nu känns det som. Men i alla fall, väl nere vid Tempo träffade vi Miko con Tennyo! Och Tennyo hade precis flyttat in till Miko som bor ganska nära oss! Nu ser jag verkligen fram emot filmkvällar och dylikt:D

Sen dess har vi gjort pizza, kollat Tv och nu blir det äntligen "I Annelie" Seriöst alla borde se den. Svensk humor när den är som bäst :D

Imorn blir det skola och praktik!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback