Trimmer

Har för bara en tjugolapp köpt en ögonbrynstrimmer :D
Som flera av er vet så noppar jag aldrig ögonbrynen. Jag har aldrig haft behov av det, dels för att jag i princip alltid har ögonlång lugg så att de inte syns och dels för att jag tycker att de ser helt ok ut och främst för att jag tycker att det gör så ont. Men jag har alltid önskat att jag pallat att faktiskt kunna fixa till dem, men det gör ju så ont. Mitt senaste försök att fixa till dem slutade ju med
katastrof så sen dess har jag inte brytt mig. Vet att Isa för några år sedan sa att hon hade sett en trimmer och tänkt på mig  (för att jag tycker att det gör så ont att noppa) och att jag då blev lite sugen men det blev aldrig av. Men nu snubblade jag över en från ebay på eachdesk, en store där jag ofta köpet lösögonfransar från!


Inte så dumt va? Finns att köpa här för er som känner er sugna http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110520459898&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Kommentarer
Postat av: Sarah

SV: Ögonfransarna var verkligen jätte bra :D

Dock rekomenderar jag att du skaffar annat lim, det underlättar mycket mera. Stället ligger vid det där huset på backaplan i göteborg ifall du undrar :) presentknallen heter det.



Vilken märklig sak som du har köpt föresten! Har aldrig sett något sådant förut xD du får ta och berätta ifall den är bra eller ej när du väl har använt den :)

Postat av: Isabelle

Åh, hoppas det kommer funka bra med trimmern :D Men det är jag säker på att det kommer göra!

2010-09-17 @ 10:10:01
URL: http://isabellecandylove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback