Trött katt

Gäsp!
Ni anar inte hur seg jag har vart sen jag kom upp och till råga på allt så har jag huvudvärk. Lagom kul :S
Idag blir det McDonaldsjobb. Min fot är ju inte helt bra än så jag måste kolla med skiftledaren om jag kan få sitta ner så mycket som möjligt. Kan stå och gå i viss mån men absolut inte allt för länge om man säger så. Vi får väl se hurd et går. Långt pass idag :O kvart i fyra till kvart över elva. Det är verkligen hela dagen det. Mamma och pappa blev jätteöveraskade när jag kom hem igår. Tänkte jag skulle överraska dem så jag sa inget innan jag kom hem.

Sitter på ebay och kolla på massa söta kläder som jag vill ha. Just nu ligger en skinnjacka högst upp på listan. Har hittat en del cute stuff men man vet ju aldrig med asian quality. Det är ju billigt så man får nästan ränka med att gå på en nit. Är det väldigt billigt brukar jag alltid kolla på säljarens feedback, men det kan med vara lite klurigt om den fått typ 450 possitiva och 40 negativa och de negativa skriver att kvalitén är sämst i världen och de som är nöjda verkar jättenöjda :S
Men men, vi får väl se. Mamma har sagt att hon kan lägga lite pengar på saker jag verkligen behöver (halsduk, tjocka tröjor osv) Så jag gör någ en liten beställning tror jag. Har hittat en stor som heter newhunt som har en del sött som typ bara fått bra respons så :D

Ska nog försöka mig på en hairbow frisyr idag, blir så inspirerad när man sitter och kollar på söta asiater hela dagarna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback