Back in Borås

Efter ett par mer eller mindre sängliggande dagar är jag tillbaka i Borås.
Min mage har bråkat väldigt mycket sen jag kom hem och det har varit mindre kul.
Har i alla fall fått lite mediciner som jag ska äta en vecka så jag hoppas jag blir bra snart igen^^
Timi är och hälsar på här i Sverige igen så jag ville absolut ner till Borås och träffa henne och givetvis resten av familjen som jag inte sett på ett bra tag nu.

Jag blir nog kvar här tills onsdag kväll som det ser ut nu i alla fall.

Jag är lite lagom sugen på söta små tshirtar från David and Goliath.
Om jag har råd ska jag försöka köpa i alla fall en från kawaii när pengarna trillar in nästa vecka!


Älskar deras tyryck! Så himla söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback