Fri frakt

Ska även passa på att tipsa om att Cyberdog nu har fri frakt i en hel vecka^^
Passar mig utmärkt eftersom jag sedan länge planerat att lägga en liten beställning när pengarna trillar in på torsdag :) Jobbigt bara att jag inte kan bestämma mig för vad. När jag fyller kundkorgen går den upp mot närmare 300 pund, och jag kan bara lägga runt 50 pund den här gången. Så synd att allt ska kosta så mycket.

Btw så är jag så sugen på klänningen uppe i hörnet!
Vill ha den svarta till sommaren men vet inte riktigt när jag skulle få råd till det. Den kommer säkert vara slut innan jag får råd :( Men men

Kommentarer
Postat av: Julia

Men ser perukerna äkta ut om man har dem på sig? :)

Postat av: Julia

Det såg ju jätte bra ut på dig ^^ Det såg ut som ditt riktiga hår ju.. :) <3 Hade tänk ha peruk på nån fest nån gång eller i skoaln :P

2011-04-20 @ 15:29:15
URL: http://youngandsweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback