Darker Lips

Har ganska länge varit på jakt efter ett lite mörkare läppstift som drar mot lila.
Jag älskar markerade mörka läppar. Jag älskar att använda läppstift och har aldrig passat i ljusa pasteliga färger så det blir gärna lite mörkare.
Min absoluta favorit är ett mörkare rött med inslag av brunt

Det är från Viva La Diva och säga vad man vill om de märket men deras läppstift är bättre än många andra dyrare märken jag testat!

Jag är faktiskt även svag för svarta läppar. Om det är snyggt gjort.

Jag har ett gammalt svart från Stargazer som används då och då, men generellt tycker jag att det lättt blir för mycket till vardags.
Därför skulle jag vilja ha ett snyggt mörkare stift som går mot svart men som ändå inte är svart.

Har sneglat lite åt Stargazers Dark Purple men det måste beställas via nätet och jag tycker inte om att inte ha fått testa färgen innan. Även Manic Panic har en som heter Black Rose


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback