Hair hair hair

Jag börjat bli smått uttråkad på mitt hår.
Vet att de här perioderna har kommit och gått sen jag blev blond i maj och det har framför allt varit när jag har haft behov av att färga utväxten, då ser håret som tråkigast ut. Efter att ha blekt utväxten har det oftast gått över men nu börjar jag seriöst fundera på om jag ska färga något annat.

Jag har dels varit sugen på något tvåfärgat.






Det är främst lilaxrosa som jag är grymt sugen på. Det behöver nödvändigtvis inte vara halva håret av vardera färg utan jag kan även tänka mig lavnder med rosa slingor eller liknande.
Bäst är kanske att investera i en av de här snygga perukerna! Om nom nom!

Sen ibland känner jag u mig galet sugen på det-gamla-vanliga-röda, det som jag så sällan tröttnar på och som jag alltid känner mig som snyggast i.




Två bilder från en kväll några veckor innan jag färgade håret rosa.
Har faktiskt inte varit rödhårig på snart sju månader.

Det jobbiga är ju att om jag färgar det rött lär jag väl aldrig få bort det igen :S
Rött är ju så sjukt svårt att få bort.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du passar jättefint i blont, färga det inte rött igen så snart!

2011-08-17 @ 23:17:29
Postat av: Madde

Det är svårt att veta vad man ska göra med håret! :O Var kommer perukerna ifrån, otroligt snygga!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback