Movits!

I love Movits! I love Movits! I love Movits! I love Movits! I love Movits!
I love Movits! I love Movits! I love Movits! I love Movits! I love Movits!I love Movits! I love Movits! I love Movits! I love Movits! I love Movits!I love Movits! I love Movits! I love Movits! I love Movits! I love Movits!

Kunde inte låta bli att åka ner och se Movits i alla fall. Och jag är så himla glad för det nu i efterhand för det var en helt galet bra spelning.
Mötte upp Bunny, Joakim och Soot innan och så köpte vi Langos att nomma på. Jag älskar verkligen langos.
Hur som helst så fick vi en riktigt bra plats långt fram, dock på sidan men man såg ändå väldigt bra!
Movits var grymma på scen och bjöd på en rejäl show, men det hade jag nästan väntat mig men tanke på deras svängiga musik!



De spelade alla låtar jag hade hoppats på, Bunny och jag dansade nästan hela konserten igenom och när Promo helt plötsligt dök upp på scenen blev vi helt lyriska och bara hoppade och skrek. Det var fantastiskt! Tänk er det! Både Movits och Promo på samma scen!

Bästa låten var nog Sammy Davis Jr och så klart Fel del av gården!



Efter spelningen hann vi med en snabbis på Chez Ami innan det bar av hemmåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback