Säkerhetsvakten och jag

Haha, det händå något lustigt idag när jag var på systembolaget.
Jag stod och tittade på lite olika boxar och då kommer en säkerhetsvakt fram till mig, böjer sig lite ner och tittar på mig.
Jag fick smått panik och tänkte att "Nu tror han väl att jag inte är 20 och så måste jag lämna butiken." Jag påminner mig själv om att jag givetvis har leg med mig som jag kan visa upp för att bevisa min ålder men tänker att det ändå kommer bli pinsamt att behöva visa leg mitt inne i butiken.

Hur som helst så säger han bara "Nu måste du sluta gå ner i vikt, det är ju bara ben kvar" Jag känner mig lite förvirrad och undrar lite vad han menar, om han tycker att jag är för smal så är det det väl inte mitt problem. Kände mig smått offendad innan jag fattade att han skämtade och syftade på tröjan! Jag hade en tröja med skelettryck! Jag skrattade till och han log och så sa han något i stil med "Nej, den var dålig va?" och så såg han lite skamsen ut. Jag skyndade mig genast att försäkra mig om att den var helt okej och att jag hade hört sämre. 




Haha ja, det är ju bara ben kvar av mig

Kommentarer
Postat av: Ells

Jag förstår att du blev förvånad x'D Jag skulle inte ha kommit på något att säga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback