Mys!

Igår hade jag en helt fantastisk dag!

Jag och Anna hade våran traditionella julshopping i lolita på nordstan och hann med både prat, mys, thati-buffé och en hel del shopping! Nu är nästan alla klappar inhandlade!

Här är min oufit

Invigde äntligen min Milky-chan som jag köpte i juli, haha.


Bild från Anna.
Är är vi, med rejält ont i fötterna och lite fattigare :P

Sedan efetr det hann jag hem på en snabbvisit innan jag drog ner till jobbet för lite häng.
Efter det drog vi till Kellys och det var riktigt kul. Johan hamnade i konflikt med en tjej trots att han bara försökte vara trevlig. Jesper försökte ta sig in i personalrummet i tron om att det var toaletten och allt var bara riktigt kul!
Efter det blev det lite efetrfest typ, så jag har inte fått mycket sömn i natt.
Har haft en väldigt seg och mysig dag idag med massa kalla fakta och Uppdrag granskning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback