Attomic pink

Nu har jag äntligen testat SFX hårfärg!
Jag har ju verkligen velat testa den länge och när jag väl bestämde mig för att testa stargazers uv-färg så insåg jag att jag lika gärna kunde kosta på mig en sfx färg som också lyste i uv! Så det blev färgen Attomic Pink som inte ligger jättelångt ifrån min vanliga röda färg. Givetvis rosa, men ändå på samma nivå som den röda, inte direkt mörkare eller ljusare.
Så jag blekte utväxten och resten av håret i bara några minuter (vill inte slita på det mer nu) och sen la jag på attomic pink direkt över. Resultatet blev en rosa nyans med en liten hint åt röd. Jag är verkligen jättenöjd! Det här ska ju vara sfx:s mest hållbara färg så jag hoppas verkligen den håller längre än directions. Den röda färgen jag använde innan, fire, älskade jag men den tvättades ur på nästan en tvätt :(


Mjau^^

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh, den färgen var jättefin!

Postat av: Grodan

tjusigt :)

2011-02-26 @ 11:34:50
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Skalman

Skitsnyggt!

Vart köper du den hårfärgen?

2011-03-01 @ 16:44:37
URL: http://vampyrskalman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback