Cyber love

Jag, Bea och Soot gjorde ju en lite sambeställning med massa cyberdog kläder förra helgen. När jag kom hem i lördags låg ett stort paket och väntade på mig med massa nom!

Favoriterna av dessa är den rosa tshirten och kjolen längst uppe till vänster. Lite dålig bild på den så lägger upp stockbilden med då jag tycker att den är skitsnygg.


Connection skirt heter den. Sitter skitsnyggt på med. Tyvärr fanns den bara i m och xs och jag dum som jag var köpte den i medium! Så idiotiskt, jag borde vetat bättre. Så nu är den väldigt stor i midjan men men.

Sen gillar jag verkligen kjolen som det står Cyberdog på nere i vänstra hörnet. Jag är ju egentligen inget fan av för tydliga märkesloggor eller indikationer men den lilla brandwhoren i mig gillar det på den här XP
Cyberdog är ju trots allt ett av mina absoluta favoritmärken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback