Nya Over Knees

Köpte de här sötnosarna från Xplosion idag men det verkar som jag glömde dem på bussen :(

Så himla dumt verkligen. Minns att jag inte la ner påsen i väskan utan hade den i handen och när jag kom hem från storhandligen på ICA Maxi med Vixs så hittade jag dem inte någonstans.
Jag har faktiskt inte glömt så mycket på bussar i mina dagar.
En gång glömde jag dock en påse med min älskade ubkorsett och Charmys nyinköpta hatt med flour på bussen från Soot. Det var strax efter Tip the Velvet och jag minns att jag var jätteledsen. Den påsen fick jag i alla fall tillbaka sen från hittegodsavdelningen.
Några månader senare glömde jag min favorit tröja med kaninöron från Bodyline på elvans spårvagn.
Den såg jag aldrig röken av igen. Var väl nån liten unge som roffade åt sig den, den var ju übersöt.
Och så idag då glömde jag mina nya sockar. Typiskt säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: mitsukai

Men ååh, gumman!

Så tråkigt =(

Postat av: pimpXprincess

Fan vad trist :/

2011-03-01 @ 21:32:49
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: Skalman

sv: Är den hårfärgen bra då? För jag har köpt typ rosa färg från ett annat ställe annars, men det går ju ur på två sekunder...

2011-03-03 @ 14:21:55
URL: http://vampyrskalman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback