Lazy cat

Idag gick jag upp väldigt tidigt för att åka till kyrkan i Gråbo.
Mina små kids från miniorerna skulle vara med och sjunga och jag skulle givetvis vara på plats!
Ville verkligen bara ligga kvar och sova men det fanns liksom inga alternativ.
Varför måste Gråbo ligga så långt bort!

Hur som helst så gick det hela bra, trots att Tina var hemma med sjukt barn osv.
Hade tur och fick åka ed Lisa hem så jag var i alla fall hemma långt mycket tidigare än om jag åkt buss.

Sen har jag varit själv hela dagen. Kan kanppt komma ihåg när jag var själv sist.
Men det var skönt och tyst och lugnt.
Och jag har diskat, städat, dammsugit golvet, slappat, tittat på dokumentärer, spelat sims och främst av allt surfat.
Önskar jag hade mer pengar. Har hittat minst tusen klänningar som jag vill ha just nu!
Blä på att det är tre veckor tills nästa gång vi får pengar.


Craaaazy Cissi :O
Bild från igår.

Nu har i alla fall Vixs äntligen kommit hem så nu har jag någon att prata med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback