Little Sister

Idag försov jag mig.
Till halv ett. Det är verkligen inte varje dag jag gör det. Men jag måste erkänna att det var skönt att sova ut ordentligt. Känns inte som jag kunnat göra det ordentligt  under helgen.
Mötte upp Vickan på järntorget för att leta efter en klänning till Freakshow.

Jag och Bunny ska ju vara little sister och Big sister från Bioshock.
Jag har dock valt att göra en mer "Cissifierad" version av en little sister. Den klassiska outfiten är ju annars en blå alternativt rosa klänning med ett vitt förklädesliknande attribut, vita nersmutsade strumbyxor, brunt hår i en tofts med ett rosett.

Min version kommer vara en svart klänning utan puff, jag kommer dock ha vit krage och liten puff på ärmarna, sen blir det vitt sidenband i midjan, håret i en hög toffs, svart sidenband, nerblodade trasiga over knees, mary janes, spruta och svarta linser.
Bunny har ju en lite större utmaningen än vad jag har med tanke på hur Big Sister ser ut men jag tycker hon gjort ett bra jobb med det jag sett hittills.

Pepp pepp! På torsdagaskvällen ska vi ses hos Bunny och Joakim och ha en sista pysselkväll och putsa till våra outfits!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback