Me

Vilka mysdagar jag har haft det senaste.
Idag bla har det blivit både bad och god mat.
Så himla roligt att plaska omkring i vattnet med min blåa luftmaddras, även om vissa tycker jag borde simma lite mer.
Det borde jag nog med faktiskt.
Nu ligger jag i alla fall hemma i min säng och bara tar det lugn. Ska väl gå ner till tempo och hämta ut två avier som jag fått på posten. Fick två igår med och är det något jag hatar så är det att gå ner den jobbiga biten till Tempo-för att hämta ut något litet paket som ändå lika gärna hade fått plats i brevlådan. Anledning till att man får hämta ut vissa paket är ju att de är skickade som REK och då måste de hämtas ut, även om de inte är större än en handflata.


This is me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback