Beas place<3

Jag har haft en helt underbar helg!
Att ha Karino här var givetvis supermysigt.
Vi var ju uppe ganska sent så det tog ett tag innan vi gock upp, resen av tiden åt vi en lång frukost och sen kollade vi mer southpar, tror jag i alla fall.
När Karin åkte hem åkte jag ner till servicebutiken för att plocka ut mitt hår från odium som äntligen hade kommit!
Jag älskar verkligen
plastikhaair. Visst det är ju i syntet så det är ju mer shiny än äkta och det trasslar sig snabbare men jag älskar det ändå!

Sen på kvällen åkte jag Vixs, Bunny, Joakim och Soot till Beas helt awesome fest! Helt seriöst så var det verkligen fantastiskt!
Massa härliga människor och bra musik och sånt som man behöver för att känna att livet är underbart. Tycler så himla mycket om både Bea och Svanis!
Jag och Vixs blev bla tillfrågade om vi ville vara med som statister i en film till sommaren. Skurken från Mad max 2 ska tydligen vara med :P Även om det inter riktigt kändes som min typ av film, världens efter ett tredej världskrig och massa mutanter, så känns det ändå väldigt kul att ha varit med i något sådant. Vi får väl se om det blir av.
Jag hade inte med mig någon kamera så jag tog inga bilder alls men jag hoppas de kommer dyka upp lite på annat håll så jag har något att lägga upp senare!

Tyvärr kommer jag inte hinna svara på era frågor ikväll i alla fall. Trodde jag skulle hinna men känner att jag inte vill stressa igenom det heller. Hoppas dock på imorn när jag inte har någon praktik! Har i alla fall typ valt ut vilka frågor jag ska svara på!

Nu ska jag laga kycklingröra! Nom!

Kommentarer
Postat av: svanis

<3

2011-01-17 @ 15:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback