Mjau mjau mjau

Tack för alla härliga och intressanta frågor ni har skickat in. Och tack alla söta som bara skrivit fina kommentarer. Blev jätteglad verkligen! Fick som sagt in långt fler än vad jag ahde räknat med och jag ska sätta mig ner och välja ut vilka ja ska svara på. Kommer tyvärr ha väldigt fullt upp nu de kommande dagarna men hoppas jag kan filma på fredag eller söndag!

Idag har jag haft en riktigt lång dag!
Vixis och jag var inne på shock nästan en timma och njöt av deras rea!
Jag köpt två kjolar och lite annat plock från Kreepville.
Prövade en skitsnygg lacktopp som jag verkligen ville ha, bestämde mig i sista stund för att hoppa den
men ångrade mig typ med en gång men då hade vi bråttom till Gråbobussen. Håller tummarna för att den finns kvar imorn efter skolan.

Blev i alla fall bla den här kjolen från älskade kreepsville

Bilden hittar du
här
Ja menar randigt + cleavers hur bra kan det bli?
Har världens thing för cleavers just nu faktiskt.

Sen var det första riktigt dagen på praktiken. Det var härligt att än en gång busa runt med våra söta små barn men man blir verkligen helt slut efter en sån här dag.
Åkte hem och hjälpte Marika färga om håret. Riktigt trevligt att ha lite besök. Vi kollade på sista avsnittet av Emma och dregglade efter massa korsetter från diverse olika märken.

Imorn är det dags för årets första storhandling, vi har skrivit en lång lista och eftermin terapi blir det ICA Maxi.
Tror tyvärr ja kommer missa u-church men vi måste verkligen handla. Har typ inget alls här hemma.

På fredag kommer min Karino hit på lite tjejmys. Blir film och tacos och sen kanske utgång på Target! Det känns verkligen som en lovande start på helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback