Pony

De senaste dagarna har jag fått in hur många frågor som helst!
Tack alla som skickat in! Vissa av er kommer jag nog skicka svar direkt till era länkar (ni som gett blogglänkar etc)
Och sen väljer jag som sagt ut tio som jag kommer svara på i ett videoinlägg!

Idag var jag och Vixs i Gråbo för första gången för i år!
Det var ingen konfa idag utan vi bara hade planeringsmöte. Visst det kändes väl inte jättekul att åka dit för bara två timmar, ville egentligen gå och shoppa men men. Det var väldigt mysigt att träffa alla igen!

Igår hade vi en supermysig kväll med bad, mys och film!
Vi blev mega sugna på chips, godis och läsk på kvällskanten så vi åkte ner till Hemköp vid Liseberg och köpte massa massa! Över 200 kr sammanlagt :O

Fick äntligen hem lite grejer från UK idag! Nu är det bara Vixs julklapp kvar. Hatar att det alltid är UK som dröjer med posten.

Klänning och leggings från Insanity! Åh är så glad att klänningen kommit hem! Funderar lite på att ha den hos Bea i helgen. Vi får se. Sen den übersöta pony toppen jag impulsköpte i början på December. Längsta frakttider ever typ.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ja, det är jättekonstigt att posten tar så lång tid härifrån, när jag skickar hem något så tar det alltid evigheter innan det kommer fram, men när mamma eller någon postar något till mig är det framme på bara ett par dagar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback