Cleaver bag

Det här är min stora cravings just nu


Hur snygg är den inte?
Har velat ha den ett bra tag men har inte riktigt haft råd att köpa den.
Ska se om jag kan unna mig den vid nästa löning:) Det är en hel del som måste införskaffas då.
Bla nytt hår och en del mer studiematerial :(
Men men. En annan anledning till varför jag inte köpt väskan med är att den är så pass liten.
Har märkt av att jag ganska ofta väljer bort mina små väskor eftersom jag gärna bär med mig ganska mycket när jag ska ut.
Standard brukar vara:
*Hårborste
*Smink
*plånbok
*pass

Det är generellt sminknecessären som tar plats så den kan man ju hoppas och bara ta med typ puder och mascara.
Men i den här väskan vet jag inte ens om min hårborste går ner.
Hur som helst så vore det det ett trevligt tillskott till min cleaver samling. har ju verkligen en thing för Kreepsvilles cleaverkollektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback