DUKTIG

Känner mig som den duktigaste katten i stan som klarade av den här helgen!
Jag har så sjukt ont i fötterna att jag knappt kan gå men jag klarade det!

Idag var nog det bästa passet av alla. När jag kom sa Alex att jag skulle stå i ettan idag. Fick först lite smått panik men det visade sig gå jättebra. Visst, hade bilar konstant men efter att jag kom på det där lilla knepet (att man inte börjar ta nästa beställning förens man först tagit emot första bilen, hälsat och sett personen i ögonen) så gick det riktigt bra. Efter min första rast vid två tiden klagade jag inför Erik om hur sjukt ont i fötterna jag hade och hur gärna jag ville ha en stol så mumlade han något om lata ungdommar men sen kom han faktiskt tillbaka med en stol. Gissa om jag blev överlycklig! Sen gick allt på räls, jag satt i lugn och ro och tog emot bestälningar medan de andra stackarna sprang runt i värmen framme vid kassalinjen, och för att inte tala om hur jobbigt det var för dem som hade tvåan. Där var det tydligen kaos.

Efter min andra rast fick jag dock ta kassa, de två sista timmarna jag hade kvar och det gick bra det med!
Åkte tillbaka till Gbg så fort jag slutat och nu sitter jag här med nytvättat hår och färdigpackad väska!Imorn bär det nämligen av mot skåne, Helsingborg! Åh vad mysigt det ska bli!!! Är så himla pepp!
Mysa i stugan, ro i ån, ligga i solen och sen ska vi åka till Helsingör på onsdag!

Nu ska jag lyssna på Maria Wetterstrands sommar i p1 och äta lite kvällsmat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback